Saturday, October 2, 2010

Yang^Sempurnakan^Ku

Sgt suke lagu ni sebab ianya sgt sweet kay!!!
Bile saye terdengar lagu ini...pasti sayer akan teringat en.suami( yang jauh di mata )....
En. Suami a.k.a Mohd Faiz Sudar...saya rindu bangat sama kamu taww~~
Tapi time saya uplod video ini, en.suami ade di sisi saye....
(kerana hari ini adalah hari Sabtu)


Nyanyian – Sixth Sense

Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harumi hariku
Anugerah Tuhan yang sempurnakan ku

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga


Chorus
Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!