Wednesday, October 20, 2010

Everything is Okey.......(",)

Alhamdulilah.....hari ni saya dah selesai berjumpa dengan specialist... even saya amik CRK -Cuti Rehat Khas, tapi saya rasa penat melebihi pergi ke sekolah lagi...sebabnyer....
  1. Awal2 pagi lagi da bangun and hantar dayang2 saya ke sekolah 'plus' breakfast bersama2 mereka...(",)
  2. Balik rumah dan bersiap2 untuk ke hospital....wahh time saya keluar jam baru menunjukkan pukul 8.30 pagi..
  3. Oh tidak!!! jalan jammed...saya tiba di pintu hospital pada jam 9.00 pagi...(dalam hati "masih awal sebab appoiment saya pukul 10.00"..)....
  4. Tetapi...mak datuk...parking sudah penuh....dan setelah 3 kali saya mengelilingi kawasan hospital - termasuk kelaur masuk + sesat sampai kat memana entah - saya berjaya mendapat parking dan pada ketika itu jam menunjukkan pukul 10.00 pagi...(rupe2nya hampir 1 jam saye membuang masa dan petrol utk mencari parking)
  5. Wahhh....sgt ramai pulak manusia yang sedang beratur sambil berdiri untuk mengambil darah + urine test + timbang berat badan + amik tekanan darah..... rase macam nak pengsan pulak!!!
  6. Lastly jam 11.45 pagi, saya berjaya memboloskan diri untuk berjumpe dengan Dr. Farah...
Wah takutnye bila Dr.Farah cakap saya akan ditahan di wad sampai saya bersalin  andai kata uri saya masih berada di bawah...saya mula menggeletar...Tak Mau!!!rase macam nak nangis..time tu jugak rase macam nak pi solat hajat bebanyak mintak simpang sume tu...then, pewot saya discan sekali lagi....berdebar2 nih....and lastly Dr tue cakap..."alhamdulilah..uri awak dah naik atas..and kepala baby pun da turun ke bawah"...EVERYTHING Is OkeY....(",)

1 comment:

wanie said...

alhamdulilah...semoga husna n baby sihat selalu

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!