Sunday, October 24, 2010

My Cooking Ability!!!

Yeay!!! entry kali ni tak mo cite pasal pregnancy lagi...tapi saya nak share something...hehehe ape????? of courselah about my cooking ability...actually saya bukanlah seorang yang terror bebenor dalam bidang masak2 memasak ni...selalunye memang Pn.Emak yang memasak di rumah...kalau tak pn.emak, my kakak lah yang selalu amik bahagian masak memasak ni... Tapi since dah bergelar isteri ni, saya terpaksalah merajinkan diri saya utk mencuba pelbagai jenis masakan..dan mestilah saya bermula dengan resepi yang simple2....Lagi2 apabila mr.hubby saya jenis org yang tak suka makan di luar...(mungkin dia nak jimat kot...hikhikhik )...So nak tak nak saya memang kena memasak terutamanya setiap hujung minggu kerana mr.hubby memang balik Ipoh every weekend...and sekarang saya dah boleh la memasak masakan yang simple2..hurm nak kata sedap tu, boleh lah kot..sebab beliau (mr.hubby) makan sampai habih and tak komen ape2..and Pn.Emak pun ade komen masakan saya semakin okey!!!....(",)..yippy.... so di sini saya nak ucapkan terima kasih lah kepada Pn.Emak saya, Pn.Kakak saya dan tak ketinggalan juga Pn.Mama saya (<-------beliau adalah mak mertua saya)  sebab banyak tolong saya dalam menajamkan lagi bakat memasak saya..and for lunch hari ni macam biasa saya cume masak sup daging and sayur campur jerk...


'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
(",)

 Sayur Campur....Ni memang my feveret..lagi pun healthy menu tau!!!

 Sup Daging...tapi dagingnyer tak nampak lah pulak!!!

Luch Menu 4 2day - Sunday, 24 Oct 2010.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!