Saturday, October 30, 2010

oh baby ibu...

Tadi saya and mr.hubby gi Pantai Hospital Ipoh..scan my baby lah...wahh..tak sangka kan dengan kemajuan teknologi hari ni...saye da siap boleh tgk bentuk muka baby saya...wwwaaaah sgt teruja tau....nampak hidungnye camane...bibirnye camane...jari cukup ke tak...muka camane...and alhamdulilah baby ibu ni sempurna..so sekarang saya lagi tak sabar nak tunggu kelahiran baby saya ni....ade lagi 2 bulan lagi....saya  dgn mr.hubby pun da pilih name utk baby kami nanti....
'
'
'
'
'

 Mr. Hubby cakap hidungnye sebijik macam hidung ibunyer....(",)..tapi pipinye macam pipi ayahnyer..iyer ke???


 Wah baby ibu nyenyak jer beristirehat kan....comeykan baby ibu....

Time nak tgk jantinanye..puas Mrs.Dr tu kodek2 baby ibu ni...dia asyik kepit jerk kakinye...ade la dalam 15 minit Mrs.Dr tu kodek..lastly baby ibu ni tunjuk jugak anunyer...hehehe memang hero ibu ni pemalukan....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!