Sunday, October 3, 2010

Rindu sama kamu.....

En. suami telah pulang ke Hulu Langat.....dan haruslah saya sgt rindu dengan hubby saya itu...Hari2 kerja saya akan membilang hari untuk berjumpa dgn en.suami...Hari ni baru hari ahad...masih ada lagi 5 hari kay utk saya berjumpa dgn en.suami...(",)Ohhhhhhhh TIDAK... lamenya saya rasa....herm...saya sudah isi borang tukar lagi...walaupun usaha saya hari tue GAGAL...tapi saya tetap mahu menCUBA lagiiii
15 November 2010 ini saya akan dapat taw samada saya dapat tukar atau tidak...kawan2..tlg yer doakan agar saya dapat berpindah dan berada di sisi hubby saya selalu...supaya baby saya nanti akan selalu dapat peluk ayahnyer.....HARI2 lepas solat saya mesti berdoa agar Allah makbulkan doa saya...saya doa agar permohonan saya utk berpindah dimakbulkan-Nya...saya doa agar saya dipermudahkan untuk bersalinkan baby saya nanti..saya doa agar baby saya sihat dan sempurna...moga Dia memakbulkan doa saya..Amin (>.<) [sarah tiru gaye ko eh]

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!