Saturday, October 2, 2010

My 25th B^day.....

Semalam - 01.10.10 adalah hari ulang-tahun kelahiran saya yang ke 25 tahun kay......Wwwaaaaahhh sudah 25 tahun umur saya rupanya...tapi yang tak bestnye - saya tak berapa sihat pada hari lahir saya...bukan semalam jer...dari kemarin lagi.. Jadi harusla saya tak dapat celebrate B^Day saya dgn mr.hubby malam semalam....AND mr.hubby pulak tiba di Ipoh pada malamnyerrr...
Sepatutnye saya dapat mc untuk semalam..tetapi memandangkan saya ada sedikit kerja nak diselesaikan..saya menggagahkan jugak kaki saya untuk ke sekolah...dan kesannye saya terpaksa menahan rasa badan yang tidak selesa di sekolah....dan seterusnye hanya berbaring di atas katil dari jam 1.00 pm ( after balik school) hingga jam 8.30pm....(bangun utk gi amik hubby and makan di tesco jer...)..Then, balik dari makan2 terus saya sambung tido sampailah ke pagi ini - 02.10.10.......


Dan hari nie...saya sgt happy kerana saya apabile bangun pagi..badan saya telah sihat..dan mr.hubby jugak ada kat sisi saye....jadi.. mr. hubby ajak saya kuar untuk celebrate my b^day....
tak kesahla kan even terlewat sehari pun...(",)
 
Mr.Hubby belanje i makan kat Kenny Rogers...
Best tau..then kitorang shopping mopping barang2 baby.....
p/s: saye akan post entry about shopping barang2 baby ni lain kali tau...sebab saya nak fokus kat my b^day dulu......





Lastly...saya nak wish...thanx to my lovely hubby sebab belanje saye...

L.O.V.E -U
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!