Friday, April 19, 2013

Kunci Syurga Dunia Kami - HillPark Phase 2




Alhamdulilah...akhirnya kunci ini milik kami.
 Setelah hampir dua tahun menanti, akhirnya ianya menjadi milik kami. rezeki si anak kecil kami. Masih terbayang lagi, 2 tahun lepas (2011) selepas kelahiran putera sulung saya, saya dan suami mendapat rezeki untuk membeli rumah ini.Pada masa tu, projek perumahan ini baru bermula dan rumah kami ni antara blok yang terawal la jugak. Kini, selepas kelahiran putera kedua saya, rumah kami dah siap.. dan..jeng..jeng.. kunci pun dah dapat... tapi memandangkan saya masih di kampung dan tak berpeluang nak melawat syurga dunia kami ini, so tak dapat la saya nak upload foto-foto dalaman rumah kami tu..

Ni antara foto-foto yang sempat dirakam semasa proses terakhir pembinaan syurga dunia kami..




Okey, memandangkan hari sudah petang dan saya mau menguruskan anak-anak teruna saya, so saya sambung entry pasal syurga dunia kami ini di lain hari ya... hihi yerla, mau jugak sharing apa yang mau di touch-up dan berapa bajet yang diperlukan utk men- touch-up syurga dunia kami ini..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!