Thursday, January 27, 2011

:: sakit gigi :'( ::

oh...
gigi bongsuku sakit dan berlubang...

actually gigi saya ni da lame berlubang since saya pegnent last year lagi..tapi that time en.doc gigi cakap dia tak leh nak cabut gigi saya ni coz saya pegnent 8 bulan..takut affect baby...
lupe pulak actually gigi saya ni tak leh dicabut dengan kaedah biasa...tapi mesti melalui minor surgery...oooohhhhh sangat takut...tapi en.hubby cakap takut macammana pun sayang sanggup ke tanggung sakit hari-hari???

jadi..dah alang2 cuti CNY ni..saya pun mencekalkan hati gi jumpa doktor gigi and suh dia cabut jer gigi ni...
so..hari sabtu ni (29.01.2011) saya akan cabut gigi saya ni...hopefully semuanya selamat....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!