Wednesday, January 19, 2011

bila ibu husna demam~

tetiba sahaja sejak kemarin  badan saya rasa seram sejuk dan lenguh-lenguh plus batuk-batuk..

ohh macammana ni..saya tak boleh sakit sebab nanti siapa yang nak uruskan si kecik saya bile en.hubby pergi kerja... 

memula ingat tersalah makan...(sebab saya ada makan taugeh 2 hari lepas..dan org cakap taugeh tu sgggt sejuk..) tapi after gi klinik..pn.doktor tu cakap.."awak demam panas ni.." (temperature time tu 39.9 darjah celcius) ooohh..patutla badan saya rasa sgt tak bermaya....

yang saya nak cerita kan sini  si kecik saya iman...
beliau pun macam paham jah bile ibunya demam..langsung tak meragam...
kalau tak si kecik ni asyik nak berdukung + diribakan jer...tapi since semalam beliau tak kesah baring atas katil...thanx yer sayang sebab memahami keadaan ibu...

saya juga nak say thanx to my lovely hubby sebab sanggup berjaga malam (si iman ni suka ajak main malam2 before tido)...saya memang da tak larat da lagi2 after makan ubat..sampaikan malam tadi saya terjaga jer tengah malam, saya tgk en.hubby tetido kat bawah..mungkin sebab letih melayan karenah si iman...thanx to you too dear sebab sanggup menjaga iman malam tadi ( actually sebelum ni pun en.hubby bangun jugak tgh malam...tapi saya tak kasi beliau uruskan iman sebab yerla beliau kerjakan esoknya..jadi biarla beliau dapat rehat yang secukupnya ^_^ )


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!