Sunday, January 30, 2011

bila muka da bengkak sebelah...

mengupdate blog....

ketika saya update blog ni si kecik sedang bersuka ria bersama2 si ayah...waaaahhh memang hujung minggu yang menarikkan.. tapi nasib si ibu??? Si ibu sedang menanggung penderitaan sakit...(p/s: padahal sempat lagi mengupdate blog...yerla yang sakit bukan jari jemari saya!!!)

si ibu sakit ape??
sian si ibu husna yer..

ingat lagi tak last entry saya ada bagitau yang saya sakit gigi...(since preggy 8 bulan)..and semalam saya dan en.hubby pun pegilah klinik ni utk cabut gigi yang rosak tu...

memula pn.doktor tu x-ray  saraf dan akar gigi saya tu...beliau takut kalau2 nanti tersalah cucuk saraf boleh kebas selama2nya saraf gigi saya...after x-ray, bermulalah episod mencabut gigi saya tersebut..agak lama ya saya kat dalam surgery room tu..hampir 1/2 hour ..gigi yang dapat dikeluarkan pun sikit jer..akar still ada kat dalam lagi...pn.doktor bagitau yang beliau tak dapat nak teruskan surgery tersebut sebab bleeding banyak sgt..and akar gigi saya berada di kedudukan yang agak dalam dan agak sukar utk teruskan hari tu jugak ( sebab tetibe bleeeding banyak sgt..)..so beliau jahit gusi saya and gave another appoiment...

after keluar dari surgery room tu, still tak rasa ape2 lagi coz kesan dari ubat kebas tak hilang..(siap leh gi shopping barang dapur kat tesco lagi)...

sampai jer kat rumah..malamnya saya mula perasan yang saya rasa muka saya berat sebelah..saya terus gi tgk and...jeng2 pipi saya sudah bengkak seperti dalam gambar di bawah...
'
'
'
'
'
tapi ini bukan muka saya...heeeeee..tak sanggup nak amik gambar time muka bengkak2 cam gini..

p/s: sumber gambar adalah dari google..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!