Friday, December 31, 2010

azam baru???

Ting Tong....hari ni  2010 akan melabuhkan tirainya  dan merangkak-rangkak meninggalkan kita....selamat tinggal 2010...dan esok akan muncul tahun baru dan semestinya dengan azam yang baru... 
^365 yang telah saya lalui pada tahun 2010^

ape azam baru saya yerk?? azam baru saya tahun ni adalah utk menjadi seorang IBU dan PENEMAN hidup yang terbaik buat little hero dan of course lah en.hubby terchenta... tu azam utama saya...and ade jugak azam2 sampingan yang lain..

2011 adalah tahun saya untuk memulakan hidup dengan enviroment yang baru...
Ape enviroment yang baru tu???

Bermulanya Jan 2011 saya akan berkhidmat di tempat yang baru...dan akan bergelar Ibu dan Isteri Sepenuh Masa...bukan lagi PJJ (Perkahwinan Jarak Jauh) seperti sebelum ini...

Kalau sebelum ni after balik kerja saya boleh tido sepuasnye...berfacebook sesuka hati..berblog siang malam...tapi selepas ni mampukah saya utk meneruskan hobi saya tu??? 

Kalau sebelum ni saya suka-suki jer nak masak atau makan nasi bungkus...sebab yelah hidup sorang2 kat rumah...tapi selepas ni saya sudah ada en.hubby yang suka masakan saya (",) dan haruslah saya wajib menyibukkan diri di dapur...

Kalau sebelum ni saya boleh bersuka-ria dengan kawan2 tanpa memikirkan ape2 komitmen sebab saya takde anak lagi, tapi selepas ni mestilah saya kena memikirkan my litle hero kalau nak bersuka-suki lagi...

&
Kalau sebelum ni hidup saya sgt sepi dan kesunyian sebab en.hubby hanya balik hujung minggu, tapi kini TIDAK lagi sebab saya sudah punya En.Hubby dan Iman di DEPAN MATA....

wahhh..saya dapat rasakan kehidupan saya akan berubah 100% dengan enviroment dan tanggungjawab yang akan saya tempuhi nanti...doa saya mampu menjadi SUPERWOMEN yang berjaya.....

Last wishes saya...happy new year..& welcome 2011



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!