Sunday, December 12, 2010

11.12.10 ---> Our 1st anniversary

Sekejap jer masa berlalu kan..pejam celik- pejam celik..tup2 da setahun da berlalu....Baby Iman yang sepatutnye lahir pertengahan bulan December pun tak sabar2 nak lahir..mungkin nak celebrate 1st anniversary Ibu & Ayah nyer kot... Even no celebration  for our 1st anniversary ni..(sebab saya tengah berpantang yer) tapi saya rasa sgt bermakna..saya da dapat hadiah yang paling bernilai dalam hidup saya...ya! of coz lah my little hero..Muhammad Iman Danish..then, another thing yang buat saya rase bersyukur sgt adalah next year saya dah tak payah lagi duduk jauh dgn mr.hubby coz saya dah dapat tukar ke Ampang... So, next year saya, mr.hubby and our little hero - Iman akan hidup bersame2...wah SYUKUR sgt..thanx God!
my happy family....Syukran Ya Allah.... (",)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!