Friday, November 26, 2010

A week after holiday???


Wahh!!! sudah lama tidak meng'update' blog saya ni...rasenya last update time last day sekolah hari tu...ni dah masuk 1 minggu blog saya terbiar tanpa berita..huhuhuhu...bukan malas or takde cerita yang nak dikongsi..tapi kesibukan harian membataskan penggunaan internet harian...wakakaka..so tgh ade mase ni rase macam nak kongsi 'what i had done during 1 week school holiday ni…’

Sekejap jerkan masa berlalu..tup2!! da seminggu saya bercuti..tapi jgn tak tau sume urusan saya dah Berjaya di’settle’kan tau…hikhik..so far alhamdulilah…mission nak cari rumah sewa baru pun tercapai…sek mana bakal saya menyambung bakti pun dah diketahui…and next week adalah session memindah barang2 saya yang tak seberapa banyak tu dari Ipoh ke Hulu Langat….

I’m now is 36 weeks of pregnancy = 9 bulan…waaah…cepatnye masa berlalu kan..ada lagi lebih kurang 20 hari lebey jer lagi baby saya akan jumpe saya and ayahnyer….tak sabarnye rase..makin teruja..tapi dalam2 tak sabar tu..terselit jugak perasaan takut…yerlah takut nak bersalin….jadik..kawan2 tolong doakan saya yer!!! Moga2 semuanya selamat..Amin…

Next week…da masuk December 2010…banyaknye event December 2010 ni… 1 Dec ni saya akan masuk umah sewa baru….4 Dec lak..mr.hubby akan ke Ipoh amik barang2 utk pindah… 5 Dec, saya akan pulang ke Kedah utk stanby nak bersalin….sob2!!!....11 Dec ni adalah tarikh paling bererti dalam hidup saya sebab saya dan mr.hubby da setahun bergelar husband & wife…and saya berharap sgt baby saya lahir 11 Dec 2010…kire hadiah anniversary lah..hikhikhik…

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!