Friday, November 19, 2010

mode: nak cuti sekolah

waaahhh..rupe2nya hari yang ditunggu2 telah tibe...hari ni, 19. 11.2010 adalah hari terakhir saya akan bekerja di SMKPL...sedih plus hepy...sedih sebab akan tinggalkan kawan2 tersayang di SMKPL dan Ipoh ni...hurm..hopefully saya akan dapat kawan2 yang best macam diorang sume di sekolah baru nanti...memang best duduk ipoh ni..but ape nak buat..keadaan telah memaksa saya untuk bertukar ke tempat baru... And saya heppy sebab lepas ni saya akan dapat hidup together2 bersama en.hubby and my becoming hero (InsyaAllah...)

Ape2 pun mission belum complete lagi..sebab saye dan en.hubby kena mencari rumah sewa baru pulak di sana dan mengemas kini peralatan rumah...senang cerita pindah rumah lain daa....hope sgt2 sume dapat diselesaikan before saya bersalin nanti...hurm tak sabar nyer nak tunggu baby dalam perut ni keluar.... lagi 1 bulan jer lagi....sekarang saya tengah survey2 rumah sewa lain di sekitar kawasan Hulu Langat..dan perkhidmatan lori sewa untuk mengangkut barang2 saya yang tak kurang juga banyaknyer..... then saya akan berangkat pulang ke Alor Setar..sebab saya bercadang untuk deliver kat umah mak saya..hehehehe tak sabarnye nak tgk muka baby ni..tapi tetibe rase macam takut pun ade...
Heh!!! ape yang saya mengarut bebanyak ni??? Jadi sekarang saya mesti siapkan semua kerja yang patut saya selesaikan sebelum saya habih waktu sekolah hari.....yippy!!! (",)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!