Monday, August 1, 2011

Ramadhan Datang Lagi......

(picture ni adalah belas ihsan encik google)

Salam Ramadhan kepada semua Umat Islam di Dunia ini... hari ni bermulalah kewajipan kita untuk menunaikan RukunIslam yang ke 3 bagi tahun ini.. SELAMAT BERPUASA ya kawan2..

This year saya dapat berpuasa together with en.Hubby and my Little Hero..Alhamdulilah...di atas rezeki yang terlimpah ruah ini..
Masih ingat lagi Ramadhan tahun lepas...that moment yang paling diingati..Hujung minggu adalah saat yang paling ditunggu..hanya kerana en.Hubby jauh di mata...sob..sob..sob..hanya si kecik dalam pewot jadi peneman setia...



Semalam,my da frend Cik Sarah meng-komen satu status saya yang membuatkan saya betul2 rindu saat itu...dan saya tau saat itu takkan kembali lagi...To all my frend...chah..syikin..kak liey..kak wani..sara..& kak zila.. you all memang kawan dunia akhirat......

Serasa saya, Ramadhan tahun lepas adalah Ramadhan Terindah yang pernah saya tempuhi..Alhamdulilah..pertama kali saya berpuasa bersama si kecik di dalam perut....Dengan kuasa Allah...saya langsung tak rasa letih & penat...dan Alhamdulilah sekali lagi saya dapat bertahan selama 30 hari..MasyaAllah......
(Terima Kasih Ya Allah)
 Dan Tahun ini...adalah nikmat yang tak terhingga kerana saya dapat bersahur dan berbuka (InsyaAllah...) bersama dengan suami tercinta dan anak tersayang......
(yeay..da tak payah tunggu weekend macam tahun lepas lagi  :p)

Lastly..saya mengambil kesempatan ini mengucapkan salam Ramadhan buat semua Umat Islam..dan selamat mengimarahkan Ramadhan kali ini..Wassalammmmmm...

P/s: Ramadhan kali ini berterawikh bersama si Iman jerlah di rumah....uhuhuhu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!