Thursday, December 13, 2012

11.12.12. ---> Our 3rd Anniversary :: I-City

To Lovely Hubby...
Happy 3rd Anniversary...



My lovely family...Ibu..Ayah..Abg Iman & Baby in tummy

Entry ini adalah antara entry wajib setiap tahun...as usual, entri ini hanyalah untuk suka-suka dan sebagai kenangan kami di hari tua....

Sambutan ulang tahun perkahwinan kali ni tiada kek..tiada makan-makan di hotel mewah..sebabnya dalam keadaan abg iman yang tengah melasak ni, tak sanggup rasanya nak berkejaran dalam restoran atau hotel..
Jadi, kami ambik keputusan just celebrate dengan membuat outdoor activites sahaja...memandangkan en.hubby bekerja, kami just dapat spend masa pada waktu malam saja..

Tahun lepas abg iman ditinggalkan dengan nenenk sebab kami spend masa menonton wayang..jadi, tahun ni tak nak lah tinggalkan abg iman lagi..kesian abg iman kan.. 
So, I-city Shah Alam menjadi pilihan destinasi kami kali ni..memandangkan tempat ni pun mmg sesuai untuk enjoy pada waktu malam dan sgt sesuai untuk abg iman yang memang suka berjalan-jalan...

Jom kita layan picca2 kami satu family di sana ya..











Penat sangat mengejar abg iman yang kuat berjalan...dengan mak buyong yang asyik keletihan..en.hubby tak dapat nak amik gambar beriya2...hehehehe..takpa la dear..janji kita dapat spend masa sama-sama..sebab next week seminggu ibu dgn abg iman berada di kampung..

Buat en.hubby...sekejap je masa berlalu kan..InsyaAllah bb akan cuba jadi isteri yang solehah & terbaik buat b..dan ibu yang baik buat anak-anak kita..
InsyaAllah, tahun depan kita sambut berempat pulak kan.. :p

1 comment:

Nora Karim said...

Happy 3rd anniversary... Moga jodoh kalian berpanjangan hingga ke syurga... Amin...

Salam kenal dr group SCFM ^_^

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!