Friday, February 18, 2011

i love u dear ♥ ♥ ♥

Entry ni saya tulis khas buat si suami saya sempena his besday yang ke 26...
'
'
'
'
'
'
'
En. suami yang sgt sayang saya sayangi..hormati...dan kagumi....

Mula-mula sekali saya nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR dear....even ur birthday dah terlepas a few days ago..(actually baru ada kesempatan nak update this entry)

En.suami..thanx a lot sebab membantu saya selama perkenalan kita yang kini mencecah hampir 4 tahun..dan hidup bersama lebih kurang setahun ni...saya sangat menghargainya!

En. suami..thanx a lot coz sangat222 bersabar melayan karenah saya yang kuat merajuk dan selalu moody... saya sangat kagum dengan kesabaran anda itu!

En. suami... thanx a lot kerana mencintai dan meyanyangi saya sepenuh hati anda...saya juga sangat222 mencintai dan meyanyangi anda sepenuh hati saya!

En. suami.. i am very sorry sebab selalu membuat anda susah hati..

En. suami..akhir sekali nak saya katakan bahawa sesungguhnya saya rasa sangat bertuah kerana Allah telah memberi saya seorang teman hidup yang sgt2 memahami...menyayangi..mencintai saya sepenuh hatinya...sesungguhnya saya sgt menghargainya... dan saya yakin tiada orang lain yang dapat memahami saya seperti mana anda memahami saya...

TERIMA KASIH SAYANG



...kerana sudi menerima diri ini sebagai isteri...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!