Monday, December 12, 2011

11.12.11----->2nd Anniversary :: Oh..Ombak Rindu ~

...'we have been married for 2 years'...
wah sekejap saja masa berlalu kan..sudah 2 tahun kehidupan bahagia saya bersama suami tercinta..

Buat suami tercinta..saya tujukan entry ini khas kepada anda..buat tatapan kita di hari tua..dan juga tatapan anak2 kita apabila mereka dewasa kelak ...(ayat..memang tak boleh blah yer ;p)

Buat  en.hubby..Happy 2nd anniversary dear..very2 thanx dear sebab awak sgt sabar melayan karenah saya yang sgggggggttt suka merajuk dan kual membebel ini...(hahahaha...jgn tak tau en.hubby ckp saya ini kuat membebel tau..erkkk agak2 nya cikgu lah kan..xoxoxo)
 Saya sgt berharap supaya rumah tangga kita sentiasa beroleh rahmat & dilindungiNya..
Tetiba teringat zaman tahun pertama perkahwinan kita yang hanya dapat bersama di kala hujung minggu saja..hukhukhuk...adeh! tak dapat bayangkan kalau kita masih lagi berjauhan kan...;p
Lastly, just let u know that..I really222 LOVVVEEE U dear.. 

ngeh2...sempat lagi gi tengok wayang berdua........
Ombak rindu..en.hubby pun thumb up jugak utk ombak rindu..memang best lah!! 

p/s: sudah 2 tahun wedding ini..bila mau tambah anak ke2 pulak??

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!