Thursday, April 28, 2011

Emo Down

Owh..jam sudah menunjukkan pukul 3.00 pagi..tapi mata saya tetibe sangat aktif dah langsung tak boleh nak dilelapkan...so saya amik kesempatan ni untuk memblogkan diri.... hohoho entry malam ni (eh malam ke pagi eh?) sedikit merapu kerana saya sedang melakukan sesi meluahkan perasaan..
sesungguhnya saya sgt berkecil hati dengan seseorang...dah cube melupakan ape yang dicakapkan oleh si dia..tapi lagi saya cuba melupakan, lagi sensitif saya jadinya dan membuatkan saya langsung tak dapat nak melelapkan mata..dan kesaannya kesan lebam di mata semakin menjadi2...hahahaha (ketawa dalam tangisan...lol ;p) 

Okey!
Saya tak mau tulis banyak2 sebab kalau menulis dalam perasaan yang tak berapa betul nanti lain pulak jadinya kan...cume apa yang saya nak katakan kat sini tiada seorang ibu pun yang tak menyayangi anaknyer...cubalah anda bayangkan sekiranya seorang ibu  sanggup menjaga anak dalam kandungannya sehingga 9 bulan lamanya..membawa anak tersebut ke sana kemari walau kehujung dunia sekali pun...sekiranya seorang ibu sanggup berperang dengan kematian untuk melahirkan si anak.....dan seorang ibu sanggup berjaga malam untuk melayan karenah si kecik ...takkanlah si ibu tersebut sanggup nak menyakiti anak itu tanpa sebarang sebab??? 
Jadi buat orang-orang di luar sana..tolonglah yer..tolong berfikir sebelum berkata-kata....

Sekian

2 comments:

Salasiah Ammar said...

husna ok ke?? mmg klu b'kenaan anak, kita sbg ibu mmg cepat terasa...sabar dear...sbb sal pun selalu kena cmtu..

^cHrySaLis^ said...

husna..sabar yer...bila dh jadi ibu ni..hati memang jadi lembut mcm tisu..jgn amek port la org tu ckap..yg penting iman sehat!!...
peluk cium auntie yuy utk iman..:-)

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!