Tuesday, March 29, 2011

Iman da Meniarap....Yeay!!!

Alhamdulilah.....
Semalam, Iman  berusia 3 bulan 28 hari (lagi 2 hari nak 4 bulan)....dan semalam jugak si ayah dah bagitau yang Iman da boleh meniarap....memula ibu macam tak percaya yang si manja ibu ni dah boleh meniarap...tup-tup pagi ni time ibu duk berlepak2 dgn si kecik..iman da tunjukkan skill baru nye tu....ibu pun cepat2 lah amik camera dan merakamkan saat2 bahagia si kecik tersayang...

Alhamdulilahh...
'
'
'
'
'
'
'
'
 si kecik baru nak belajar memusing2kan badan....chayok2!!! sayang ibu dan ayah..muahhh
(actually...si kecik da belajar mengiring since berusia 3 bulan lebey..tapi bontot tu berat sgt kot,,asyik pusingkan badan je boley time tu....ni baru sekarang boleh angkat punggung ..hahaha)

si kecik sedang berusaha memusingkan badan sepenuhnya...waaaa berusaha lagi sayang ibu...nanti ibu kasi upah yerrr....
yeay...cubaaan si kecik berjaya..alhamdulilah.<lepas ni iman boleh la meniarap sendiri kan ibu...kalau tak ayah yang pusingkan iman..sekarang iman boleh pusing badan sendiri daaaaaa...  :p>
 uuuuhhhhhhhh bestnye dapat meniarap ni kan ibu......

aaaaahhh sudah penat lah ibu....isap jari lah pulak....haus niiii ibu..cepatlah kasi susu pulakkkkk..

'
'
'
'
'
'
tu lah aksi2 si kecik yang beru belajar  meniarap...sgt terujakan menjadi seorang ibu?????

2 comments:

mYSaraH said...

uiitt,budak cacak dah pandai meniarap! gud boy!!

Kisah^Husna said...

hikhik..10-q auntie...kalau iman da boleh merangkak nanti habih la ibu kan...hehehe

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!