Tuesday, September 28, 2010

My BiG^Day....

Ehem2...saya sangat teruja nak menulis hari ni walaupun saya sgt penat 'plus' mengantuk sekali... walaupun benda yang saya nak cerita ni sudah hampir 10 bulan berlalu..tapi saya tetap nak share together jugak!!!

Jeng2...Jeng2...perkara yang saya nak cerita tersebut adalah..."My BiG^daYs" a.k.a "My wEddInG DaY"...

1stly...saya nak tempek gambar my lovely hubby dulu kay...


Ini lah my lovely hubby saya...

Kay...mula2...saya tunjuk dulu 'photo2' akad nikah yer.....Majlis Akad Nikah saya telah berjalan lancar dengan jayanya pada 11.12.09...iaitu selepas Solat Jumaat...

 Inilah wajah saya sebelum sah menjadi isteri kepada si-dia....

......Inilah saat yang paling mendebarkan dalam hidup saya......
dan akhirnye..
 saya telah sah menjadi isteri kepada dia...^Mohd Faiz Bin Sudar^


Keesokkan harinye adalah majlis resepsi bagi sebelah pengantin perempuan iaitu mestilah di teratak saya iaitu di Alor Setar...12.12.09...
inilah pelamin kami yang sgt simple..kerana lokasi sebenar pelamin ini bukan di sini...tetapi di atas sebab2 yang tak dapat dielakkan terpaksalah saya meredhakan ianya...

Seminggu selepas majlis di rumah saya....saya dan keluarga berangkat pula ke Hulu Langat Selangor untuk majlis resepsi sebelah lelaki atau pun dikenali sbg ^Majlis Sambut Menantu^ iaitu pada 20.12.09
 20.12.09 adalah majlis resepsi sebelah pengantin lelaki dan kebetulan jugak tarikh tersebut adalah hari lahir bapak mertua saya...adik ipar saya...dan sekarang due-saya utk bersalin jugak adalah 20.12.10...




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!